Specjalista ds. marketingu internetowego
Miejsce pracy: WarszawaZadania na stanowisku:
• Kompleksowe prowadzenie internetowych projektów firmy – pozyskiwanie reklamodawców i sponsorów do portali tematycznych, kursów e-learningowych, mailingów reklamowych, sponsorowanych wywiadów i innych;
• Zarządzanie czasopismem medycznym – prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie reklamodawców i sponsorów, nadzór nad prawidłową realizacją umowy sponsorskiej;
• Spotkania z przedstawicielami firm.
Oczekujemy:
• Doświadczenia w firmie reklamowej z zakresu nowych technologii pozyskującej sponsorów do projektów internetowych;
• Doświadczenia z zakresu sprzedaży powierzchni reklamowych;
• Silnie rozwiniętych zdolności handlowych;
• Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• Dyspozycyjności;
• Prawa jazdy kategorii B;
• Znajomości pakietu MS Office;
• Doświadczenia w firmie wydającej czasopisma medyczne, firmie sprzedającej sprzęt medyczny – będzie to dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o renomowanej pozycji na rynku;
• Konkurencyjne wynagrodzenie;
• Pakiet benefitów pozapłacowych oraz narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy;
• Pracę w systemie home office;
• Elastyczny czas pracy;
• Pracę na samodzielnym stanowisku i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
Agencja zatrudnienia nr 412.