• Opracowywanie treści marketingowych i informacyjno-produktowych,
• Prowadzenie działań z wykorzystaniem kanałów Social Media,
• Przygotowywanie informacji dla pacjentów na temat usług kliniki,
• Przygotowywanie konkursów, eventów dla Pacjentów w różnym wieku,
• Administrowanie stron dwóch klinik stomatologicznych,
• Bieżący pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz ich optymalizacja,
• Współpraca z podwykonawcami: programistami, grafikiem, portalami internetowymi itp. oraz innymi członkami zespołu,
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
• Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy Copywritera,
• Mix pisarskiego polotu oraz umiejętności analitycznych,
• Kreatywności i innowacyjności,
• Umiejętność redagowania tekstów,
• Praktyczna znajomość Social Media,
• Zaangażowanie w pracę.
ORTO-FAN® jest firmą handlową oferującą materiały i narzędzia dla... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.