Opis stanowiska pracy
Jesteśmy dystrybutorem komponentów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego oraz automatyki przemysłowej. Od 27 lat konsekwentnie budujemy swoją pozycję w Europie i na świecie.
Obsługujemy klientów z ponad 130 krajów, a dzięki nowoczesnemu magazynowi wysyłamy około 3700 paczek dziennie. Zatrudniamy ponad 600 pracowników w Polsce i spółkach zależnych.
Specjalista ds. marketingu i contentu
Zakres obowiązków obejmuje:
- pisanie i redagowanie artykułów i krótkich tekstów marketingowych,
- kreowanie wizerunku firmy i kampanii marketingowych w różnych kanałach,
- tworzenie informacji prasowych na podstawie informacji produktowych,
- współtworzenie kampanii wizerunkowych i marketingowych,
- opracowywanie i rozwój contentu na stronę internetową firmy,
- angażowanie i powiększanie społeczności wokół profili w social media,
- współpraca z zespołem grafików przy tworzeniu różnorodnych kreacji reklamowych.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- swobodnego operowania słowem pisanym, posiadania tzw . lekkiego pióra i szczególnej dbałości o poprawność językową,
- umiejętności tworzenia angażujących treści dopasowanych do kanałów komunikacji i realizowanych celów marketingowych,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- zaangażowania, samodzielności i dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
- bogaty pakiet benefitów,
- możliwości rozwoju,
- pracę w międzynarodowym środowisku.
Prezentacja firmy
Wiodący na rynku środkowoeuropejskim dystrybutor części i podzesp...
Wiodący na rynku środkowoeuropejskim dystrybutor części i podzespołów elektronicznych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Internet / e-commerce, Praca Administracja biurowa, Praca Grafika / Projektowanie