Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla Naszego klienta dużej firmy handlowej, która posiada sieć punktów sprzedaży oraz prężnie działającą platformę sprzedażową, w związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu e-commerceMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Tworzenie i realizacja strategii z obszaru performance marketingu
Współpraca z siecią afiliacyjną, wydawcami oraz porównywarkami cenowymi
Koordynacja współpracy z agencją SEM
Współtworzenie strategii rozwoju działań w zakresie marketing automation
Tworzenie mediaplanów
Współpraca z działem marketingu, działem handlowym, działem content marketingu oraz analiz.
Wymagania:
Min. 2 lata doświadczenia w obszarze performance marketingu
Praktyczna wiedza w zakresie marketingu afiliacyjnego, SEM, PPC, social media marketing
Doświadczenie we współpracy z agencjami, wydawcami oraz reklamodawcami
Znajomość zagadnień związanych z marketing automation
benefity (prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy wraz ze świadczeniami na działalność kulturalno-oświatową, programy prozdrowotne, treningi sportowe, akcje profilaktyczne)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?