Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/10/2019.

Specjalista ds. logistyki (części zamienne)

Polska Centralna, mazowieckie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. logistyki (części zamienne)
Polska Centralna
NR REF.: 1119525


Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy, lidera rynku sprzętu elektronicznego pilnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. logistyki .

Zatrudniony kandydat będzie odpowiedzialny za zapewnienie dostępności części zamiennych na stanie magazynowym oraz za koordynowanie przepływu części pomiędzy bazą a klientami firmy. Będzie też odpowiadał za organizację, nadzór nad procesami magazynowania oraz prowadzenie działań w celu poprawy ich efektywności i jakości pracy. Kandydat będzie zapewniał optymalny poziom stanu zapasów, zamawiając u dostawców brakujące materiały. Wybrana osoba będzie też organizować, planować i nadzorować procesy logistyczne w zakresie przepływu części zamiennych na terenie Europy.

Nasz Klient oczekuje kandydatów z wyższym wykształceniem (mile widziane wykształcenie kierunkowe) oraz doświadczenia na podobnym stanowisku. Właściwa osoba powinna być bardzo samodzielna, umieć pracować bez bezpośredniego nadzoru, być zorientowana na wyniki oraz reprezentować bardzo wysoką kulturę osobistą. Ze względu na linię raportowania do struktur globalnych, konieczna jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w pracy na systemie SAP będzie dużym atutem.

Nasz klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie, która jest obecnie w trakcie dynamicznego wzrostu na polskim rynku. Podejmując pracę u naszego klienta uzyskujesz możliwość znaczącego wpływu na rozwój firmy i kreowania zakresu zadań na swoim stanowisku pracy.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry