Opis stanowiska pracy

Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na świecie.

 

Główne zadania:

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • przygotowywanie dokumentów sprzedaży,
  • księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.;
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej;
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT), sprawozdań oraz raportów dla instytucji zewnętrznych.

 

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie ww. obowiązków;
  • znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
  • sumienność i samodzielność;
  • pełne zaangażowanie;
  • znajomość systemu Raks będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku kancelarii prawnych w Polsce;
  • pakiet socjalny: opieka medyczna LuxMed z bezpłatnym pakietem stomatologicznym, karta Multisport, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę.

 

Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Prezentacja firmy

Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja biurowa, Praca Finanse, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi