Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/04/2019.

Specjalista ds. Księgowości

Nowa Sól, lubuskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z przepisami prawa,
  • Uzgadnianie kont rozrachunkowych i uzgadnianie sald wybranych kont bilansowych,
  • Udział w sporządzaniu deklaracji VAT,
  • Przygotowywanie płatności, księgowanie wyciągów bankowych oraz obsługa systemów multi-cash,
  • Ewidencja i rozliczanie środków trwałych.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego o kierunku ekonomicznym,
  • 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku Księgowym,
  • Dobrej znajomości przepisów podatkowych,
  • Doświadczenia w pracy z programami zintegrowanymi (doświadczenie w pracy z programem SAP moduł FI – będzie dodatkowym atutem),
  • Umiejętności pracy zespołowej i komunikatywności.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Duże możliwości rozwoju i awansu zawodowego,
  • Pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, okolicznościowe wypłaty socjalne),
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Wymagania

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży zagospodarowania odpadów przemysłowych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse
do góry