Opis stanowiska pracy
Firma Armet Bis istnieje na rynku od 1996 roku. Dzięki rozwiniętej skali produkcji opartej o nowoczesne technologie i rozwiązania z powodzeniem wyposażamy przestrzeń biznesową, komercyjną, biurową, hotelową, lokale gastronomiczne oraz stacje benzynowe w meble najwyższej jakości. Kluczowe jest dla nas by być niepowtarzalnym w tym, co robimy. Ważne jest inwestowanie naszych umiejętności oraz zasobów w rozwój relacji biznesowych. Nasze projekty i realizacje dają wnętrzom nowe, kreatywne oblicze, które sprzyja efektywnemu użytkowaniu i zwiększeniu funkcjonalności.
Jeśli szukasz nowych wyzwań i możliwości rozwoju zawodowego dołącz do naszego zespołu.
Aktualnie poszukujemy PRACOWNIKA DZIAŁU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO
Idealnym kandydatem będzie osoba, która łączy pasję pracy z predyspozycjami takimi jak: terminowość, dobra organizacja pracy oraz prace pod presją czasu.
Miejsce pracy: Szemud k. Gdyni
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, kierunkowe (preferowany kierunek: rachunkowość lub finanse)
- praktyczna znajomość rachunkowości, przepisów podatkowych
- dobra znajomość MS Excel
- doświadczenie z zakresu rozliczania kosztów produkcji
- min. 2 lata pracy w działach księgowych w spółkach produkcyjnych
Dodatkowe atuty:
- wiedza i umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych
- znajomość oprogramowania Comarch XL oraz wiedzy z zakresu controllingu będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilną pracę w prężnie rozwijającej się organizacji
- możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o najlepsze standardy
- dobre warunki pracy i wynagrodzenie powiązane z efektami działań
- elastyczne formy zatrudnienia
- dofinansowania do karty sportowej oraz ubezpieczenia grupowego
- zapewniamy pomoc w okresie wdrożeniowym
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Prezentacja firmy
Firma Armet Bis istnieje na rynku od 1996 roku. Dzięki rozwiniętej skali...
Firma Armet Bis istnieje na rynku od 1996 roku. Dzięki rozwiniętej skali produkcji opartej o nowoczesne technologie i rozwiązania z powodzeniem wyposażamy przestrzeń biznesową, komercyjną, biurową, hotelową, lokale gastronomiczne oraz stacje benzynowe w meble najwyższej jakości. Ważne jest inwestowanie naszych umiejętności oraz zasobów w rozwój relacji biznesowych.
Najważniejszym kapitałem naszej firmy są ludzie. Zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin. Łączy nas wspólna pasja, która jest zarazem naszą codzienną pracą. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zgrany i kompetentny zespół jest kluczem do utrzymania naszej pozycji na rynku. Przywiązujemy dużą wagę do poziomu wiedzy naszych pracowników, ich wykształcenia i zaangażowania.
Jako producent mebli biznesowych dbający o swoją markę poszukujemy najlepszych i najbardziej zmotywowanych kandydatów do pracy, którzy staną się częścią naszego zespołu. Zależy nam szczególnie na Waszych kompetencjach oraz profesjonalizmie wykazywanym w realizowaniu codziennych zadań. Celem Armet Bis jest budowanie zespołu, dla którego współtworzenie sukcesu firmy to element realizacji osobistych planów zawodowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Finanse, Praca Biuro / Dokumentacja