Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
-księgowanie wyciągów bankowych w systemie,
-sprawdzanie poprawności dokumentów i przesyłanie do biura rachunkowego,
-realizacja płatności,
-bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,
-kontrola spływu należność,
-prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowej i płacowej,
-sporządzanie list płac,
-przygotowywanie raportów i analiz z zakresu HR na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (GUS, PFRON),
-obsługa systemu PŁATNIK oraz sporządzanie deklaracji ZUS,
-obsługa systemu kadrowo-płacowego TETA,
-nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
-czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,
-minimum 5 lat doświadczenia pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac (warunek konieczny),
-wykształcenie wyższe
-bardzo dobra znajomość systemu kadrowo-płacowego TETA oraz PŁATNIK,
-bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ordynacji podatkowej i umiejętność praktycznego ich stosowania, -znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
-miel widziana znajomość programu ENTERPRISE
-biegła obsługo MS Office,
-doskonała organizacja,
-dokładność, skrupulatność, uczciwość, terminowość.
Firma CONTRA została założona w 1991roku jako przedsiębiorstwo sp... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.