Specjalista ds. Kosztów w Dziale Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: Kraków
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- Utrzymanie realizacji zadań na poziomie wyznaczonego budżetu
- Tworzenie zapotrzebowania na usługi
- Praca w systemie SAP
- Sprawdzanie przyjmowanych zawiadomień
- Akceptowanie i nadawanie priorytetów zawiadomieniom
- Informowanie wnioskodawcy o odrzuceniu zawiadomienia z podaniem powodu odrzucenia
- Szacowanie kosztów na bazie posiadanych danych
- Zatwierdzanie zawiadomień, które wpisują się w politykę produkcyjną i mechanicznego ur
- Opracowywanie i aktualizacja planów remontów wieloletnich, rocznych, kwartalnych i miesięcznych
- Rejestracja wykazów prac remontowych, ich merytoryczna kontrola oraz terminowe przekazanie do innych komórek spółki zgodnie ustalonymi procedurami
- Rejestracja kosztorysów powykonawczych oraz faktur wykonawców zewnętrznych i przygotowanie ich do dalszego obiegu
- Sporządzanie zestawień i analiz z zakresu gospodarki remontowej
- Przygotowanie prowadzonej korespondencji w ramach działań związanych z techniką, remontami i modernizacją
- Ścisła współpraca z dozorem zakładu w zakresie planowania, realizacji i rozliczania usług
- Przechowywanie dokumentacji rzeczowej i kosztowej remontów (harmonogramy, kosztorysy, korespondencja itp.)
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe o kierunku mechanicznym (zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn)
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w Utrzymaniu Ruchu
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- Znajomość pakietu MS Office
- Wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Oferujemy:
- Zatrudnienie przez naszego Klienta w ramach umowy o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie i dodtaki
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych
- Udział w zajmujących projektach
- Pracę z ciekawymi ludźmi w dobrej atmosferze
- Miejsce pracy: Nowa Huta
Osoby zainteresowane ofertą proszę o przesłanie CV klikając w odpowiedzi na ogłoszenie.
Numer referencyjny: SDK/062017/KRK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.