Specjalista ds. koordynacji zgłoszeń serwisowych
Główne obowiązki:
• Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek i awarii od klientów z terenu całej Polski,
• Ścisła współpraca i opieka ze strony serwu nad klientem końcowym: hotele, restauracja, dystrybutorzy,
• Przekazywanie zgłoszeń do działu serwisu i partnerów serwisowych,
• Kontrola stanu zgłoszeń gwarancyjnych,
• Dbałość o wysoką jakość współpracy serwisu i klientów,
• Opieka nad obszarem administracyjnym,
Wymagania:
• Wykształcenie średnie lub wyższe - techniczne mile widziane,
• Doświadczenie w pracy z klientem minimum 1- 2 lata,
• Doświadczenie w pracy z produktem technicznym - będzie atutem,
• Podstawowa wiedza na temat urządzeń elektrycznych i gazowych - będzie atutem,
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego - B1,
• Zaangażowanie w powierzone zadania i dobra organizacja pracy własnej,
• Wysoka kultura osobista, umiejętność dyplomacji,
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio u naszego klienta,
• Praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
• Międzynarodowe towarzystwo współpracy,
• Szkolenia w Polsce i zagranicą,
• Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju,
• Stabilne zatrudnienie,
• Benefity- karta sportowa, dofinansowanie do obiadów,
• Miejsce pracy: Czosnów pod Warszawą.
Numer referencyjny: SKZS/WA2/06/2018