#

Specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

Oświęcim, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

Ogłasza nabór na stanowisko

specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej

 

zakres obowiązków:

  • odpowiedzialność za kwestie organizacyjno-administracyjne dotyczące funkcjonowania działu Konserwacja:
  • koordynacja pracy pracowników działu pod kątem administracyjno-organizacyjnym, w szczególności w zakresie realizacji zadań pod kątem założeń planu finansowego, planu zamówień publicznych, założeń budżetu zadaniowego
  • przygotowanie i bieżąca aktualizacja planu finansowego z uwzględnieniem podziału kosztów na koszty bieżące i inwestycyjne oraz uwzględnieniem kodów budżetu zadaniowego
  • przygotowanie i aktualizacja planu zamówień publicznych
  • monitorowanie realizacji wykonywanych przez pracowników działu zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem
  • nadzór nad terminową realizacją powierzonych zadań i informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na opóźnienia w realizacji zaplanowanych zadań,
  • kontrola ponoszonych nakładów finansowych i ich zgodności z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem realizacji zadań,
  • nadzór nad realizacją przez pracowników działu procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych w tym i nadzór nad realizacją procedur zw. z zamówieniami publicznymi nie przekraczającymi kwoty 30 000 Euro,
  • weryfikacja zleceń i umów zawieranych z wykonawcami, przygotowywanych przez pracowników działu pod kątem zgodności z zaplanowanym budżetem działu i przyjętym harmonogramem,
  • weryfikacja i akceptacja faktur/rachunków przedstawionych przez wykonawców pod kątem zgodności z planem finansowym,
  • przekazywanie dokumentów księgowych zaakceptowanych pod kątem zgodności z planem finansowym działu do akceptacji formalno-rachunkowej,
  • przygotowanie danych do sprawozdań,
  • opracowanie raportów i sprawozdań i finansowych, w tym sprawozdań pod kątem realizacji założeń budżetu zadaniowego z zadań realizowanych w ramach całego działu, sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
  • kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi w celu pozyskania informacji i dokumentów umożliwiających realizację powierzonych zadań
  • nadzór na ewidencją środków trwałych działu oraz dokumentami związanymi z przekazywaniem i likwidacją środków trwałych
  • współpraca z księgowością w zakresie klasyfikacji środków trwałych
  • udział w komisjach przetargowych, dodatkowo (w ramach działań prowadzonych w trybie projektowym):
  • określenie i kontrola budżetu i harmonogramu danego projektu na bazie danych od osób  odpowiedzialnych za kwestie merytoryczne
  • przygotowanie dokumentów niezbędnych do realizacji projektów (wnioski o dotację finansową projektu, umowy projektowe, niezbędne aneksy ww.  dokumentów)
  • przekazywanie do księgowości niezbędnych informacji w sprawie przyporządkowania kosztów wynagrodzeń do poszczególnych projektów
  • przygotowanie danych do raportów
  • przygotowanie informacji do wniosków o wypłatę transz na podstawie danych uzyskanych od osób odpowiedzialnych za kwestie merytoryczne

 

wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe na innym kierunku, w tym przypadku wymagane minimum 2 letnie doświadczenie polegające na wykonywaniu zadań związanych z planowaniem budżetu i sprawozdawczością
  • kreatywność
  • umiejętność strategicznego myślenia
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy własnej
  • biegła znajomość języka polskiego jako obcego ( dotyczy cudzoziemców)

 

mile widziane będą również :

  • doświadczenie związane z planowaniem i sprawozdawczością pod kątem budżetu zadaniowego
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • doświadczenie związane z nadzorem nad projektami o charakterze budowlanym
  • znajomość problematyki konstruowania budżetu pod kątem środków trwałych

 

termin i miejsce składania ofert:

Życiorys zawierający klauzulę o wyrażeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych do celów rekrutacji (ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r Dz.U. z 2016 r. Poz. 922 , ze zmianami) należy przesłać wraz z listem motywacyjnym

rekrutacja trwać będzie od dnia 27 listopada 2017 r. do momentu skutecznego zakończenia naboru

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Administratorem danych osobowych będzie Państwowe Muzeum Auschwitz–Birkenau w Oświęcimiu. Dane będą wykorzystane w celu przeprowadzenia rekrutacji.

Prezentacja firmy

Państwowe Muzeum Auschwitz - Birkenau w Oświęcimiu

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi