#

Specjalista ds. kontroli należności (praca hybrydowa)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. kontroli należności (praca hybrydowa)

Miejsce pracy: Wrocław
5-3-66601
Wynagrodzenie: 5500 - 7500 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. kontroli należności

Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- monitorowanie i analiza należności klientów, a także analiza limitu kredytowego klientów
- przygotowywanie raportów dotyczących należności
- utrzymywanie mailowego oraz telefonicznego kontaktu z klientami
- współpraca z firmami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi działami firmy (dział obsługi klienta i sprzedaży)

Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. B2)
- co najmniej 0,5-roczne doświadczenie w obszarze windykacji lub w księgowości AR
- znajomość SAP będzie atutem

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP
- praca w skandynawskiej firmie ceniącej środowisko
- praca hybrydowa
- szkolenie wdrożeniowe
- prywatna opieka medyczna
- pakiet benefitów (karta MultiSport, bilety do kina, itp.)
- elastyczny grafik
- możliwość uczestnictwa w wewnętrznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje (m.in. kursy językowe)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi