Jesteśmy globalnym zespołem 1300 współpracowników działających w 15 krajach w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W obszarze konsultingu działamy już ponad 30 lat, w tym 15 na rynku polskim. Globalnie koncentrujemy się na innowacjach, działalności operacyjnej i obszarze kosztów pracy, pomagając firmom uzyskiwać zwrot z inwestycji.
Zapraszamy na wyjątkową przygodę zawodową w zespole profesjonalistów, którzy tworzą przyjazne i ciekawe miejsce pracy.
Zapraszamy na wyjątkową przygodę zawodową w zespole profesjonalistów, którzy tworzą przyjazne i ciekawe miejsce pracy.
Specjalista ds. kontaktu z Klientem
Miejsce pracy: WarszawaDlaczego warto do nas dołączyć?
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku
- Nabierzesz praktyki rynkowej w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z osobami decyzyjnymi w dużych firmach
- Będziesz współpracować ze wszystkimi działami wewnątrz firmy
- Wzmocnisz swoje umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
My zagwarantujemy Ci:
- Umowę o pracę
- Pensję podstawową uzupełnioną o system bonusowy
- Opiekę mentorską i wsparcie we wdrożeniu
- Stały rozwój m. in. dzięki szkoleniom
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. nauka języka angielskiego, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bony żywieniowe)
Czym będziesz się zajmować?
- Pozyskiwaniem Klientów - firm zainteresowanych naszymi usługami doradczymi
- Organizacją spotkań dla Dyrektorów Sprzedaży z osobami decyzyjnymi u klientów
- Identyfikacją i weryfikacją potencjału u Klientów
- Budowaniem i podtrzymywaniem trwałych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami
- Pracą z systemem CRM – Salesforce
Z kim będziesz pracować?
- Staniesz się członkiem zgranego i wspierającego się nawzajem zespołu
- Będziesz pracować w miłej atmosferze sprzyjającej osiąganiu bardzo dobrych wyników,
- Twoim Managerem będzie osoba z wieloletnim doświadczeniem, która zapewni Ci wdrożenie i wsparcie
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązywaniu relacji
- Zdolności zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań
- Inicjatywy w kontakcie z klientami oraz wytrwałości w dążeniu do realizacji celu
- Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji pracy