#

Specjalista ds. kontaktu z Klientem

Ayming Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Ayming Polska Sp. z o.o.
Ayming Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy globalnym zespołem 1300 współpracowników działających w 15 krajach w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W obszarze konsultingu działamy już ponad 30 lat, w tym 15 na rynku polskim. Globalnie koncentrujemy się na innowacjach, działalności operacyjnej i obszarze kosztów pracy, pomagając firmom uzyskiwać zwrot z inwestycji.

Zapraszamy na wyjątkową przygodę zawodową w zespole profesjonalistów, którzy tworzą przyjazne i ciekawe miejsce pracy.

Specjalista ds. kontaktu z Klientem

Miejsce pracy: Warszawa

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku
  • Nabierzesz praktyki rynkowej w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z osobami decyzyjnymi w dużych firmach
  • Będziesz współpracować ze wszystkimi działami wewnątrz firmy
  • Wzmocnisz swoje umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne

My zagwarantujemy Ci:

  • Umowę o pracę
  • Pensję podstawową uzupełnioną o system bonusowy
  • Opiekę mentorską i wsparcie we wdrożeniu
  • Stały rozwój m. in. dzięki szkoleniom
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. nauka języka angielskiego, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bony żywieniowe)

Czym będziesz się zajmować?

  • Pozyskiwaniem Klientów - firm zainteresowanych naszymi usługami doradczymi
  • Organizacją spotkań dla Dyrektorów Sprzedaży z osobami decyzyjnymi u klientów
  • Identyfikacją i weryfikacją potencjału u Klientów
  • Budowaniem i podtrzymywaniem trwałych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami
  • Pracą z systemem CRM – Salesforce

Z kim będziesz pracować?

  • Staniesz się członkiem zgranego i wspierającego się nawzajem zespołu
  • Będziesz pracować w miłej atmosferze sprzyjającej osiąganiu bardzo dobrych wyników,
  • Twoim Managerem będzie osoba z wieloletnim doświadczeniem, która zapewni Ci wdrożenie i wsparcie

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązywaniu relacji
  • Zdolności zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Inicjatywy w kontakcie z klientami oraz wytrwałości w dążeniu do realizacji celu
  • Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji pracy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi