W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. kontaktu z klientem biznesowym - nowe centrum usług wspólnych
Miejsce pracy: KatowiceAktualnie bierzemy udział w budowaniu nowej jednostki biznesowej w Katowicach. Centrum dedykowane będzie do opieki nad obszarem zamówień naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem szwedzkim.
Miejsce pracy: Katowice
Główne zadania na stanowisku:
- kontakt z Klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, w języku polskim i angielskim,
- praca z systemem SAP jako głównym narzędziem,
- monitorowanie statusu realizacji zamówień,
- przyjmowanie i rozwiązywanie zapytań klientów biznesowych, które pojawiają się w trakcie realizacji oraz po zamknięciu zlecenia.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min.B2),
- min. roczne doświadczenie w pracy z systemem SAP,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku angielskim,
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- nastawienie na klienta,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur Centrum Usług Wspólnych,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- codzienna praca z wykorzystaniem SAP,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji,
- atrakcyjny pakiet benefitów.