W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego łódzkiego klienta do centrum finansowego w związku z rozwojem organizacji poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości.
Do głównych zadań Specjalisty ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości należeć będzie:
-analizowanie i weryfikowanie poprawności raportowanych danych;
-przygotowywaniem i opracowywaniem okresowych skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne firmy zgodnie z MSSF;
-doradztwo w obszarze finansów i rachunkowości;
-udział w pracach związanych z zamknięciem okresów sprawozdawczych;
-prowadzenie szkoleń wewnętrznych;
-współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania:
-wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość lub pokrewne);
-doświadczenie w sprawozdawczości finansowej (mile widziane);
- wiedza z zakresu przygotowywania skonsolidowanych sprawozdań finansowych (mile widziana);
-dobra znajomość MSSF i Ustawy o Rachunkowości;
-znajomość MS Excel (oraz mile widziana znajomość systemu SAP);
-dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2).
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- praca w trybie hybrydowym;
- elastyczne godziny pracy;
- praca w międzynarodowej organizacji o rozpoznawalnej marce i świetnej atmosferze;
- realna możliwość wpływania na nowy projekt i zmiany w firmie;
- możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych i awansu w strukturach firmy;
- prywatna opieka medyczna;
- ubezpieczenie;
- karta sportowa.
Podane widełki płacowe wynikają z naszych obserwacji obecnej sytuacji na lokalnym rynku. Finalnie będą zależeć od dotychczasowego doświadczenia kandydata, praktycznej wiedzy, poziomu znajomości języka i narzędzi oraz przebiegu rozmowy rekrutacyjnej.