Opis stanowiska pracy
Grupa VSC to stabilna firma z ugruntowaną pozycją rynkową. Od przeszło 19 lat specjalizujemy się w usługach z zakresu marketingu relacji. Nasz sukces opiera się na wąskiej specjalizacji w zakresie programów lojalnościowych, badań jakości obsługi metodologią SecretClient® oraz w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. Liczne nagrody: Diament Forbes 2013 i 2014, e-Diament Forbes 2013, Gazela Biznesu 2012, plasują nas na pozycji lidera w branży. Więcej informacji na temat naszej firmy znajduje się na stronie internetowej www_programylojalnosciowe_pl.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
specjalista ds. komunikacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: WROCŁAW
dział: PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
PROPONUJEMY:
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającym się sektorze programów lojalnościowych;
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego;
- udział w oryginalnych projektach, realizowanych dla największych polskich i światowych marek;
- pracę stacjonarną w wymiarze pełnego etatu (w budynku Sky Tower), polegającą m.in. na obsłudze telefonicznej klienta (uczestników programów lojalnościowych), administracji biura.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w branży telemarketingowej;
- doświadczenie w pracy jako administrator biura;
NASZE OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW:
- bezbłędne posługiwanie się językiem polskim;
- umiejętność swobodnej i zarazem profesjonalnej rozmowy przez telefon, komunikatywność;
- dokładność, sumienność, rzetelne podejście do powierzonych obowiązków;
- terminowość, samodzielność i dobra organizacja pracy;
- praktyka w posługiwaniu się programami MS Excel i MS Word;
Prezentacja firmy
Grupa VSC od 1998 roku ściśle specjalizuje się w marketingu relac...
Grupa VSC od 1998 roku ściśle specjalizuje się w marketingu relacji. Ukoronowanie kilkunastu lat doświadczeń stanowi oferta obejmująca III obszary: badania Mystery Shopping pod własną marką SecretClient®, Polski Program Jakość Obsługi i Programy Lojalnościowe.
Strona www dla Tajemniczych Klientów: www.audyty.secretclient.com
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Czas trwania umowy
- 3 miesiące
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Call Center / Telemarketing