#

SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I OBSŁUGI KLIENTA

Grupa VSC.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Grupa VSC to stabilna firma z ugruntowaną pozycją rynkową. Od przeszło 19 lat specjalizujemy się w usługach z zakresu marketingu relacji. Nasz sukces opiera się na wąskiej specjalizacji w zakresie programów lojalnościowych, badań jakości obsługi metodologią SecretClient® oraz w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. Liczne nagrody: Diament Forbes 2013 i 2014, e-Diament Forbes 2013, Gazela Biznesu 2012, plasują nas na pozycji lidera w branży. Więcej informacji na temat naszej firmy znajduje się na stronie internetowej www_programylojalnosciowe_pl.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

specjalista ds. komunikacji i obsługi klienta

Miejsce pracy: WROCŁAW

dział: PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

 

PROPONUJEMY:

  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającym się sektorze programów lojalnościowych;
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego;
  • udział w oryginalnych projektach, realizowanych dla największych polskich i światowych marek;
  • pracę stacjonarną w wymiarze pełnego etatu (w budynku Sky Tower), polegającą m.in. na obsłudze telefonicznej klienta (uczestników programów lojalnościowych), administracji biura.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w branży telemarketingowej;
  • doświadczenie w pracy jako administrator biura;

 

NASZE OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW:

  • wykształcenie wyższe;
  • bezbłędne posługiwanie się językiem polskim;
  • umiejętność swobodnej i zarazem profesjonalnej rozmowy przez telefon, komunikatywność;
  • dokładność, sumienność, rzetelne podejście do powierzonych obowiązków;
  • terminowość, samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • praktyka w posługiwaniu się programami MS Excel i MS Word;

Prezentacja firmy

Grupa VSC od 1998 roku ściśle specjalizuje się w marketingu relac... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi