Opis stanowiska pracy

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć.

Zakres odpowiedzialności / opis stanowiska:
• Monitorowanie i raportowanie osiąganych KPI do Kierownika Projektu
• Przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Kierownika Projektu
• Zgłaszanie inicjatyw zmierzających do poprawy osiąganych KPI
• Przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby Zespołu Operacyjnego
• Tworzenie szablonów raportowych na podstawie dostępnych danych źródłowych

Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Zróżnicowany zakres obowiązków
• Doskonałą atmosferę pracy
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realizacji własnych pomysłów

Wymagania

Czego oczekujemy?
• Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.
• Oczekujemy wysokich umiejętności analitycznych i formułowania zaleceń
• Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
• Systematyczności, rzetelności i dokładności w działaniu
• Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel
• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze Call Center

Prezentacja firmy

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi