Opis stanowiska pracy
AKTYWA SP. Z O.O. ŚWIADCZY USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI KSIĘGOWEJ I KADROWO-PŁACOWEJ.
SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Opis stanowiska pracy:
- obsługa akt osobowych klientów firmy i dokumentacji kadrowej
- przygotowywanie list płac, informacji dla pracowników, zaświadczeń
- obsługa klientów firmy w zakresie ZUS, PIT, GUS dotyczących spraw kadrowo- płacowych
- Wykonywanie czynności związanych ze specyfiką biura rachunkowego i zakresem świadczonych usług
Wymagania:
- Znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych i podatku pit
- Biegła obsługa komputera, znajomość programu Płatnik (ZUS) i MS Office
- Otwartość i komunikatywność
- Energia i zaangażowanie
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę
- Rozwój i poszerzanie wiedzy z dziedziny kadr, płac i podatków
- Przeszkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne szkolenia tematyczne
- Pracę w miłym zespole
CV prosimy przesyłać wyłączenie drogą elektroniczną.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).
Prezentacja firmy
Kancelaria Usług Audytorskich i Księgowych "Aktywa" zajmuje się usługowy...
Kancelaria Usług Audytorskich i Księgowych "Aktywa" zajmuje się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych i uproszczonych form księgowości, obsługą kadr i płac oraz doradztwem biznesowym.
Wspieramy przedsiębiorców w zrozumieniu przepisów podatkowych i zawiłości ewidencji księgowych by lepiej mogli organizować swój biznes i zwiększyć skuteczność swojego działania zawodowego. Nasz zespół tworzą biegli rewidenci i księgowi o wysokich kwalifikacjach zawodowych i długoletniej praktyce w pracy z podmiotami z różnych branż. Naszymi atutami są kompetentność, rzetelność i uczciwość.
Naszymi zaletami są:
- bardzo bogate doświadczenie,
- wysokie kwalifikacje specjalistów obsługujących Klientów,
- szybkość i niezawodność działania,
- zrozumienie i poszanowanie potrzeb Klienta.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/04/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja