Opis stanowiska pracy

• sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy i inne),

• prowadzenie dokumentacji zleceniobiorców,

• wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,

• ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników (urlopy, zwolnienia lekarskie, godz. nadliczbowe)

• zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w programie Płatnik,

• prowadzenie procesów rekrutacyjnych – redagowanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,

• prowadzenie rozmów z pracownikami w zakresie spraw kadrowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,

• przeprowadzanie kontroli w sieci Spółki.

 

Wymagania

• wykształcenie minimum średnie,

• co najmniej 2 – letnie doświadczenie na wymaganym stanowisku pracy,

• praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia spraw kadrowych,

• bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,

• bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych,

• znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych,

• odporność na stres, komunikatywność, umiejętność współpracy,

• dokładność, terminowość, samodzielność,

• bardzo dobra znajomość programów Excel, Word, Power Point, programem kadrowym, Płatnik.

 

Prezentacja firmy

Tradycja i Jakość Sp. z o. o. została utworzona w dniu 01.09.2015... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi