• sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy i inne),
• prowadzenie dokumentacji zleceniobiorców,
• wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,
• ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników (urlopy, zwolnienia lekarskie, godz. nadliczbowe)
• zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w programie Płatnik,
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych – redagowanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,
• prowadzenie rozmów z pracownikami w zakresie spraw kadrowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
• przeprowadzanie kontroli w sieci Spółki.
• wykształcenie minimum średnie,
• co najmniej 2 – letnie doświadczenie na wymaganym stanowisku pracy,
• praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia spraw kadrowych,
• bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
• bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych,
• znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych,
• odporność na stres, komunikatywność, umiejętność współpracy,
• dokładność, terminowość, samodzielność,
• bardzo dobra znajomość programów Excel, Word, Power Point, programem kadrowym, Płatnik.
Tradycja i Jakość Sp. z o. o. została utworzona w dniu 01.09.2015... Rozwiń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Tradycja i Jakość Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji. <br/> <br/>Informujemy, że Tradycja i Jakość Sp. z o.o. z siedzibą al. Kasprowicza 85, 51-146 Wrocław zwana dalej administratorem będzie przetwarzać Państwa dane osobowe.. Moż... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.