Opis stanowiska pracy

• Samodzielne administrowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji personalnej (ok. 40 pracowników);
• Przygotowywanie umów o pracę oraz umów zleceń;
• Rozliczanie umów zleceń:
• Nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo-płacowej;
• Prowadzenie niezbędnych rejestrów, sporządzanie wymaganych raportów z zakresu administracji kadrowej;
• Wystawianie faktur, wprowadzanie dokumentów kasowych do systemu; przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego.

Wymagania

• Minimum dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
• Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,
• Znajomość podstaw księgowości,
• Minimum średniego wykształcenia;
• Dobrej znajomości pakietu Microsoft Office;
• Dobrej organizacji czasu pracy;
• Odpowiedzialności, sumienności, dyspozycyjności oraz dokładności;
• Umiejętności pracy w zespole, zaangażowania w wykonywane zadania.

Prezentacja firmy

Dzięki ciężkiej pracy oraz kreatywnemu podejściu od ponad 20 lat jesteśm... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi