Opis stanowiska pracy
Znasz się na kadrach? To świetnie!
Chcesz rozwinąć swoją wiedzę z księgowości? Super, bo mamy dla Ciebie taką możliwość
Dla naszego klienta szukamy Kadrowej z doświadczeniem w księgowości
Twoje główne zadania będą polegać na
- prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej
- administrowaniu działaniami z zakresu polityki kadrowej i płacowej
- sporządzaniu raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i płac
- ewidencją czasu pracy, zwolnień lekarskich
- współpracą z US, GUS, ZUS
- weryfikacji i księgowaniu dokumentów
Wymagania
Abyś dołączył/a do zespołu wystarczy, że
- posiadasz wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 letnie
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
- znasz program Subiekt
- bez problemów posługujesz się MS Office
- jesteś osobą otwarta i komunikatywną i chcesz się uczyć
Prezentacja firmy
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ...
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od ponad 20 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Wspieramy Naszych Klientów w zakresie kompleksowych rozwiązań HR. Nasze kompetencje budujemy w oparciu o wiedzę, doświadczenie i kreatywność naszych doradców – doświadczonych konsultantów z różnych dziedzin.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/09/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Premie, dodatki:
- zajęcia językowe, szkolenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja