Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
Kompleksowe, wysokiej jakości i efektywne prowadzenie spraw kadrowo – płacowych Klientów naszej firmy, doradztwo z zakresu kadr i płac dla Klientów.
Opis Stanowiska:
- Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników dla firm zatrudniających od 5 do 300 pracowników;
- Przygotowywanie wymaganej przepisami prawa pracy dokumentacji kadrowej i płacowej;
- Sporządzanie i wysyłanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji i informacji do ZUS, US, PFRON oraz GUS;
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Firmy;
- Współpraca z odpowiednimi urzędami i instytucjami w ramach powierzonego zakresu obowiązków;
- Sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne i dla Klientów;
- Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę własną i w zespole;
- Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających współpracę z Klientami;
- Wdrażanie nowoczesnych narzędzi zwiększających efektywność pracy.
Wymagania:
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac (wymagane doświadczenie w outsourcingu kadrowo-płacowym);
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w szczególności zasad naliczania wynagrodzeń i ekwiwalentów urlopowych oraz ustalania podstaw wymiaru zasiłków chorobowych;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności programu EXCEL oraz programu Sage Symfonia One Payroll;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (w piśmie i w mowie)
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie, inne pokrewne;
- Skrupulatność, terminowość, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, nastawienie na rozwiązywanie problemów, otwartość na zmiany.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Doskonałą lokalizację (Stare Miasto).
- Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy i know how,
- Atmosferę współpracy,
- Umowę o pracę, samozatrudnienie
- Nowoczesne narzędzia pracy.