Opis stanowiska pracy

Wymagania:

  • Minimum 3 - letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu zagadnień kadrowo-płacowych
  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z oddelegowywaniem pracowników do Niemiec
  • Doskonała praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych
  • Bardzo dobra znajomość programów kadrowo-płacowych (w tym Teta) oraz programu Płatnik
  • Znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excel
  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomia
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobra organizacja pracy

 

Główne zadania:

  • Administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy, prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy
  • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • Ewidencja czasu pracy pracowników (m.in.: rozliczanie czasu pracy, godzin nadliczbowych, urlopów)
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS
  • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących zatrudnienia i płac
  • Wsparcie w procesach rekrutacyjnych
  • Monitorowanie badań lekarskich i szkoleń BHP

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szansę podnoszenia kwalifikacji zawodowych, możliwość rozwoju
  • Ciekawą pracę w dużej, stabilnej firmie

Prezentacja firmy

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi