Specjalista ds. Kadr i Płac
Okolice Opola Specjalista ds. Kadr i Płac
Okolice Opola
NR REF.: 1138508
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej posiadającej swój zakład w okolicach Opola poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie czasu pracy pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń, obsługę administracyjno-kadrową pracowników, a także prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, Urząd Skarbowy).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny kandydat powinien posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczną znajomość przepisów Kodeksy Pracy, Ubezpieczeń Społecznych oraz Podatku dochodowego od osób fizycznych. Ponadto kandydat powinien posiadać praktyczną znajomość rozliczania czasu pracy , bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office oraz programu „Płatnik”. Mile widzialna będzie znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu, stałe wynagrodzenie oraz premie, możliwość dalszego rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w przyjaznym środowisku, dofinansowanie do dojazdów do pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Okolice Opola
NR REF.: 1138508
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej posiadającej swój zakład w okolicach Opola poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie czasu pracy pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń, obsługę administracyjno-kadrową pracowników, a także prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, Urząd Skarbowy).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny kandydat powinien posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczną znajomość przepisów Kodeksy Pracy, Ubezpieczeń Społecznych oraz Podatku dochodowego od osób fizycznych. Ponadto kandydat powinien posiadać praktyczną znajomość rozliczania czasu pracy , bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office oraz programu „Płatnik”. Mile widzialna będzie znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu, stałe wynagrodzenie oraz premie, możliwość dalszego rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w przyjaznym środowisku, dofinansowanie do dojazdów do pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.