Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zakres obowiązków:
• obsługa kadrowo-płacowa pracowników - prowadzenie akt osobowych,
• sporządzanie umów o pracę, dokumentów oraz innych zaświadczeń związanych z zatrudnieniem,
• sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
• ewidencja czasu pracy pracowników (m.in.: rozliczanie czasu pracy, godzin nadliczbowych, urlopów, naliczanie wynagrodzeń),
• sporządzanie list płac,
• przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i płac
Wymagania:
• dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• umiejętność pracy pod presją czasu oraz w środowisku zmiany,
• samodzielność i elastyczność w działaniu,
• wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
• mile widziana znajomość obsługi programu Płatnik, E-nova,
• dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B (czynne),
Oferujemy:
• stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość poznania zagadnień z zakresu prawa pracy holenderskiego i niemieckiego
• możliwość rozwoju i zdobycia nowych kompetencji,
• przyjazną atmosferę
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• stałe wynagrodzenie oraz system premiowy
• szkolenia branżowe i językowe
• dodatkowe benefity (np. karta MultiSport)