Opis stanowiska pracy
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
- sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń
- realizację zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US
- dbanie o aktualizację danych personalnych pracowników
- wystawianie zaświadczeń i dokumentów kadrowych
Wymagania
- doświadczenie zawodowe w kadrach i płacach – min. 5 lat
- znajomość prawa pracy
- znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
- biegła znajomość obsługi komputera
- zdolności organizacyjne, dokładność, komunikatywność
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- samodzielność i odpowiedzialność w zakresie wykonywanych obowiązków
- umiejętność współpracy w zespole
Jako Zakład Pracy Chronionej Zatrudniamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Prezentacja firmy
Od 1994 roku realizujemy usługi w zakresie techniczno - administr...
Od 1994 roku realizujemy usługi w zakresie techniczno - administracyjnej obsługi obiektów (kompleksowe sprzątanie, ochrona mienia, serwis techniczny, opieka nad terenami zielonymi, wspomaganie administracji) o charakterze użytkowym, lub też przemysłowym.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/07/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa