#

Specjalista ds. kadr i płac

Just Fit Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

  • samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz akt osobistych,
  • sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy,
  • sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,
  • naliczanie i weryfikacja płac,
  • naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz zasiłków związanych z rodzicielstwem,
  • terminowa i prawidłowa realizacja potrąceń z wynagrodzeń za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz z innych wierzytelności pieniężnych,
  • prawidłowe i terminowe realizowanie zgłoszeń, rozliczeń i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PEFRON,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp.,
  • aktualizacja danych kadrowych i płacowych pracowników w systemie,
  • wystawianie dokumentów i zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w tym zaświadczeń o uzyskanym przychodzie przez emeryta/rencistę,
  • naliczanie sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
  • przygotowywanie raportów i zestawień kadrowych,
  • Sporządzanie zaświadczeń Rp-7, Z-3.

 

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę w młodym zespole współpracowników.
  • atrakcyjny pakiet benefitów

 

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe),
  • Min. 3 – letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac w firmie zatrudniającej powyżej 500 osób,
  • Bardzo dobra teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych,
  • Praktyczna znajomość prowadzenia dokumentacji personalnej związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
  • Doświadczenie w sporządzaniu i składaniu deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS,
  • Praktyczna znajomość programów kadrowo – płacowych (CDN OPTIMA, Płatnik),
  • Znajomości obsługi komputera (MS Office, w tym Excel min. średniozaawansowany),
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, rzetelność, dokładność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.

Prezentacja firmy

Platinium Wellness Sp. z o.o. to właściciel prężnie rozwijającej ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi