Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

Weryfikacja dokumentów kadrowo-płacowych pod względem merytorycznym i formalnym
Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
Rozliczanie umów cywilno-prawnych
Sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PFRON
Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz
Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych
Współpraca z innymi działami firmy



Wymagania:

Wykształcenie kierunkowe (Rachunkowość, Finanse, Ekonomia) lub w trakcie studiów
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
Znajomość obsługi programu Płatnik
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel)
Umiejętność pracy w zespole
Samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
Otwarty, optymistyczny umysł, pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań


Oferujemy:

Zatrudnienie w stabilnej, nowoczesnej rozwijającej się firmie
Możliwość stałego pogłębiania wiedzy i udziału w ciekawych projektach
Perspektywy rozwoju zawodowego w ramach struktury firmy
Profesjonalny system szkoleń
Miłą i przyjazną atmosferę

Prezentacja firmy

Firma consultingowo - outsourcingowa.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja biurowa, Praca Finanse, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi