Zatrudnimy pracownika do Działu Kadr i Płac.
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało:
- przygotowywanie list płac
- naliczanie rachunków do umów
- weryfikacja i rozliczanie czasu pracy pracowników
- przygotowywanie deklaracji ZUS
- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej - obsługa kadrowa
- znajomość przepisów ZUS (rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz zasiłków),
- znajomość przepisów dot. podatku PIT (płatnik),
- umiejętność przygotowywania list płac, prowadzenia dokumentacji kadrowej, - umiejętność rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz zasiłków,
- umiejętność obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość programu Gratyfikant
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Gwarantujemy:
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
- atrakcyjny system wynagradzania
- szkolenia
Kancelaria-Finansowo-Księgowa EXPERT Sp. zo.o prowadzi działania ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.