Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/02/2018.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Gdańsk, pomorskie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

 

Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:

  • Pełna obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców, w zakresie przygotowywania dokumentacji związanej z zatrudnieniem;
  • Bieżące wprowadzanie danych oraz zmian do systemu kadrowo- płacowego;
  • Przygotowywanie zgłoszeń do ZUS pracowników, zleceniobiorców i członków rodzin;
  • Naliczanie listy płac, rozliczanie zleceniobiorców oraz realizacja przelewów z tytułu wynagrodzeń i umów cywilno-prawnych;
  • Tworzenie deklaracji ZUS i podatkowych;
  • Obsługa świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karty sportowe);
  • Przygotowywanie raportów GUS;
  • Pełna obsługa podwykonawców w zakresie rekrutacji oraz comiesięcznych rozliczeń.

Wymagania

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku- warunek konieczny;
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1/B2);
  • Dodatkowym atutem kandydata będzie znajomość języka rosyjskiego, szwedzkiego lub niemieckiego;
  • Wykształcenia wyższego - mile widziany ukończony kierunek zarządzanie, finanse, rachunkowość;
  • Znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacji kadrowej;
  • Bardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnej;
  • Umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu. 

 

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie specjalizującej się w produkcji konstrukcji stalowych;
  • Współpracę na podstawie umowy o pracę;
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe;
  • Dodatki pozapłacowe w postaci benefitów (opieka medyczna, karta sportowa);
  • Możliwość rozwoju umiejętności związanych z obsługą kadrowo- płacową w tym wykonawców zagranicznych;
  • Wsparcie kierownika oraz współpracowników;
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków.

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ".

 

Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy... tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.


W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.


Obecnie znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry