#

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Centrum Integracji Społecznej

Chełm, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0839


Obowiązki:

Do obowiązków Specjalisty ds. kadr i płac należy:
1) przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
2) kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników
3) naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;
4) sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;
5) sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;
6) sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;
7) sporządzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy pracowników CIS
w Chełmie
8) przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez Zleceniobiorców;
9) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
10) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji
11) prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS
12) sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy, przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy,
13) sporządzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań
14) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.
15) terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych,
16) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych
i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,
17) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,
18) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
19) wykonywanie innych zadań nie wymienionych w zakresie szczegółowych
i ogólnych obowiązków, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego
20) przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny
21) znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego czasu pracy
22) prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie
z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi
23) należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw
w zakresie powierzonych zadań
24) właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
  • znajomość ustawy Kodeks pracy
  • znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
  • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo płacowych (mile widziana znajomość programu kadrowo płacowego VULCAN)
  • znajomość obsługi programu PŁATNIK
  • znajomość Ustawy o zatrudnieniu socjalnym
  • umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie kadr i płac
  • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak
  • wyższe (w tym licencjat), brak

Zawód:

  • Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 2)

Pozostałe wymagania:

  • Chełm, dnia 27.05.2020r. CIS.110/4/2020 DYREKTOR CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Specjalista ds. kadr i płac w Centrum Integracji Społecznej, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10 1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE 1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 5) wykształcenie: średnie lub wyższe zgodne z zakresem wykonywanych obowiązków i zadań na stanowisku, 6) co najmniej 3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym. 2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 2) znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, 3) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, 4) znajomość ustawy Kodeks pracy, 5) znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, 6) znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, 7) znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, 8) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie kadr i płac, 9) znajomość obsługi programu PŁATNIK, 10) doświadczenie w obsłudze programów kadrowo płacowych (mile widziana znajomość programu kadrowo płacowego VULCAN), 11) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych, 12) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność. 3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU Do obowiązków Specjalisty ds. kadr i płac należy: 1) przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; 2) kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników 3) naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS; 4) sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców; 5) sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie; 6) sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS; 7) sporządzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy pracowników CIS w Chełmie 8) przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez Zleceniobiorców; 9) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych 10) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji 11) prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS 12) sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy, przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 13) sporządzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań 14) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp. 15) terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych, 16) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków, 17) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy, 18) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 19) wykonywanie innych zadań nie wymienionych w zakresie szczegółowych i ogólnych obowiązków, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego 20) przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny 21) znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego czasu pracy 22) prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi 23) należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań 24) właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia 4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU: 1) praca w systemie jednozmianowym w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. etatu, 2) obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka telefon, fax), 3) praca w pomieszczeniu biurowym przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 0% 6.WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom), 4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej 3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 6) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszenia, 8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 11) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, ul. Połaniecka 10, pokój Nr 10 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 lub pocztą na adres (jw.) w terminie do dnia 08.06.2020 roku z dopiskiem: Nabór Nr 4/2020 na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac" Aplikacje, które wpłyną do Centrum Integracji Społecznej po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Połanieckiej 10 oraz opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej www.cis.chelm.pl Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10, ogłoszonej dnia 28 maja 2020 r., prowadzonej przez Centrum Integracji Społecznej w Chełmie. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Centrum Integracji Społecznej. Podstawa prawna: art. 6 ust.1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 82 563 73 79 Chełm, dnia 27.05.2020r. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Centrum Integracji Społecznej: https://cischelm.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/


Miejsce pracy: Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom), 4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej 3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 6) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszenia, 8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 11) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/06/2020
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi