Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/20/0839
Obowiązki:
Do obowiązków Specjalisty ds. kadr i płac należy:
1) przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
2) kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników
3) naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;
4) sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;
5) sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;
6) sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;
7) sporządzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy pracowników CIS
w Chełmie
8) przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez Zleceniobiorców;
9) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
10) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji
11) prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS
12) sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy, przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy,
13) sporządzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań
14) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.
15) terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych,
16) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych
i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,
17) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,
18) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
19) wykonywanie innych zadań nie wymienionych w zakresie szczegółowych
i ogólnych obowiązków, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego
20) przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny
21) znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego czasu pracy
22) prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie
z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi
23) należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw
w zakresie powierzonych zadań
24) właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
- umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
- znajomość ustawy Kodeks pracy
- znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
- doświadczenie w obsłudze programów kadrowo płacowych (mile widziana znajomość programu kadrowo płacowego VULCAN)
- znajomość obsługi programu PŁATNIK
- znajomość Ustawy o zatrudnieniu socjalnym
- umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność
- znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie kadr i płac
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, brak
- wyższe (w tym licencjat), brak
Zawód:
- Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 2)
Pozostałe wymagania:
- Chełm, dnia 27.05.2020r.
CIS.110/4/2020
DYREKTOR CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. kadr i płac w Centrum Integracji Społecznej, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) wykształcenie: średnie lub wyższe zgodne z zakresem wykonywanych obowiązków
i zadań na stanowisku,
6) co najmniej 3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
2) znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym,
3) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
4) znajomość ustawy Kodeks pracy,
5) znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
6) znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
7) znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
8) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie kadr i płac,
9) znajomość obsługi programu PŁATNIK,
10) doświadczenie w obsłudze programów kadrowo płacowych (mile widziana znajomość programu kadrowo płacowego VULCAN),
11) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
12) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
Do obowiązków Specjalisty ds. kadr i płac należy:
1) przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
2) kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników
3) naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;
4) sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;
5) sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;
6) sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;
7) sporządzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy pracowników CIS
w Chełmie
8) przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez Zleceniobiorców;
9) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
10) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji
11) prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS
12) sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy, przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy,
13) sporządzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań
14) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.
15) terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych,
16) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych
i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,
17) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,
18) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
19) wykonywanie innych zadań nie wymienionych w zakresie szczegółowych
i ogólnych obowiązków, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego
20) przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny
21) znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego czasu pracy
22) prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie
z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi
23) należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw
w zakresie powierzonych zadań
24) właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia
4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) praca w systemie jednozmianowym w niepełnym wymiarze czasu pracy
tj. etatu,
2) obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka telefon, fax),
3) praca w pomieszczeniu biurowym przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 0%
6.WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego
w zakresie wykształcenia (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom),
4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej
3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszenia,
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
11) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, ul. Połaniecka 10, pokój Nr 10 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 lub pocztą na adres (jw.) w terminie do dnia 08.06.2020 roku z dopiskiem:
Nabór Nr 4/2020 na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac"
Aplikacje, które wpłyną do Centrum Integracji Społecznej po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Połanieckiej 10 oraz opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej www.cis.chelm.pl
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji
wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10, ogłoszonej dnia 28 maja 2020 r., prowadzonej przez Centrum Integracji Społecznej
w Chełmie.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Centrum Integracji Społecznej.
Podstawa prawna: art. 6 ust.1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 82 563 73 79
Chełm, dnia 27.05.2020r.
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Centrum Integracji Społecznej: https://cischelm.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/
Miejsce pracy: Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego
w zakresie wykształcenia (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom),
4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej
3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszenia,
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
11) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty