Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych pracowników oraz ich bieżąca obsługa (zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy)
- sporządzanie deklaracji i zestawień dla instytucji takich jak: ZUS, GUS, PFRON, US
- kompleksowe prowadzenie wyliczeń wynagrodzeń pracowników
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata
- znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych
- znajomość rozliczania czasu pracy
- sprawna oraz płynna praca na komputerze, w tym znajomość programów tj. pakiet MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość
- skrupulatność i sumienność
- umiejętność pracy w zespole, jak również dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zajmowanego stanowiska
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i doświadczenia
- pracę w pozytywnie nastawionym zespole
- wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Jeśli spodobała Ci się oferta i uważasz, że posiadasz odpowiednie kompetencje, by spróbować swoich sił na opisanym wyżej stanowisku, skontaktuj się z nami. Czekamy na Twoje CV - wyślij je poprzez formularz dostępny na portalu!
Dziękujemy i do zobaczenia!
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).