Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Administracja biurowa
realizacją projektów rekrutacyjnych dla klientów z całej Polski.
Codziennie zapewniamy legalną pracę osobom z Polski, Wschodu Europy i
Azji. Wyróżnia nas troska o dobro każdego pracownika, dlatego zapewniamy
kompleksową opiekę pracownikom tymczasowym, a własnym możliwość
rozwoju kompetencji miękkich i specjalistycznych.Dołącz do naszego zespołu kadr i płac.
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
- sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych związanych z wynagrodzeniem i zatrudnieniem,
- raportowanie do księgowości,
- wsparcie w sporządzaniu deklaracji dla ZUS, US i innych,
- naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac,
- prowadzenie akt osobowych i obsługa dokumentacji kadrowej,
- terminowe zgłaszanie pracowników/zleceniobiorców do ubezpieczeń.
- umowę o pracę na pełen etat,
- stałe podnoszenie kompetencji zawodowych w
zakresie twardego HR (kadry i płace), - stabilne zatrudnienie w firmie nastawionej na rozwój i współpracę międzynarodową, która działa na rynku od 2016 roku,
- firmowe imprezy integracyjne i pakiet benefitów pozapłacowych,
- dofinansowanie do kart MultiSport, kursów
językowych, - motywację i rozwój zawodowy pracownika przy
zastosowaniu wewnętrznego systemu rozmów rozwojowych i ścieżki awansu.
Dodatkowo, podjęcie pracy w naszej firmie ułatwia kompleksowe wdrożenie
na stanowisko pracy, jasny podział zadań i obowiązków oraz system
wypracowanych
procedur i standardów, a w codziennej pracy
będzie towarzyszył Ci sympatyczny zespół specjalistów, który pomoże Ci
wejść w nowe obowiązki i rozwijać swoje umiejętności.
Wysokość podstawy Twojego
wynagrodzenia zostanie Ci przekazana w trakcie procesu rekrutacyjnego,
jednak jesteśmy otwarci na Twoją propozycję. Prosimy dołącz ją do swojej
aplikacji.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rachunkowości, ekonomii lub biznesu,
- min 1 rok doświadczenia w pracy w dziale kadr i płac (preferowane w agencji pośrednictwa pracy),
- kwalifikacje zawodowe z zakresu kadr i płac,
- znajomość obsługi pakietu Office w zakresie Word i Excel.
Na tym stanowisku niezbędnymi cechami są:
- odpowiedzialność,
- skrupulatność i dokładność,
- zaangażowanie i samodzielność,
- dobra organizacja pracy.
Dodatkowym atutem będzie znajomość programu Comarch Optima.
Przesyłając aplikację pamiętaj o przesłaniu CV (możesz to zrobić w 3
kroku formularza). Aktualne CV jest niezbędne do wzięcia udziału w
rekrutacji.