Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/04/2019.

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI

Opole, opolskie

Księgowość.pl Spółka z o.o.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0949


Obowiązki:

prowadzenie ewidencji księgowej Podatkowej Księgi przychodów i Rozchodów;
prowadzenie ksiąg rachunkowych dla pełnej księgowości;
opracowywanie planu kont;
rozliczanie rozrachunków oraz wyciągów bankowych;
przygotowywanie i wysyłanie korespondencji do kontrahentów, urzędów i banków;
wypełnianie formularzy podatkowych;
archiwizowanie dowodów księgowych;
inne prace biurowe., praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia podobnym stanowisku, teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, podatków dochodowych oraz VAT i PCC,umiejętnośc prowadzenia dokumentacji personalnej, płacowej i zus, dyspozycyjność, zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność organizacji i planowania czasu pracy, praktyczna znajomość MS Office, znajomość j. niemieckiego - komunikatywna


Miejsce pracy: 45-301 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Cv na e-mail w tytule"specjalista ds. kadr i płac oraz księgowości"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić sie na spotkanie, Godziny : 8-16

Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN

Telefon: 600515311

Email: zarzad@ksiegowoscopole.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
do góry