#

Specjalista ds. Jakości

Lumen Europe Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

  • Współpraca z innymi członkami zespołu w sposób uczciwy i rzetelny
  • Budowanie i wspieranie silnego, szanującego i wspierającego się zespołu, aby osiągać kluczowe wskaźniki efektywności swojego działu, jak i całej firmy
  • Przestrzeganie wszystkich wymogów bezpieczeństwa i higieny pracy firmy Lumen oraz wszystkich systemów i procedur związanych z bezpieczeństwem
  • Ogólne obowiązki zlecone przez kierownictwo 

 

Główny zakresy obowiązków:

  • Kontrola jakości i sprawdzanie funkcjonalności towarów przychodzących, ukończonej produkcji oraz przerabianych części;
  • Skuteczne wykrywanie niezgodności i kontrola towarów niezgodnych z wymaganiami;
  • Upewnienie się, że stan towarów zgodnych z wymaganiam i niespełniającyh wymagań jest wyraźnie identyfikowany i poddany kwarantannie;
  • Przeglądanie i wydawanie Raportów kwarantanny zasobów (SQR) oraz Raportów o niezgodności (NCR);
  • Przygotowywanie Wniosków o kredyt u dostawcy (SCR) i wysyłanie do dostawców firmy Lumen;
  • Kontrola stanu magazynowego i dbałość o zapewnienie ciągłości produkcji;
  • Aktualizowanie stanu zapasów w systemie poprzez zmianę statusu z "N" (nie zatwierdzony) na "A" (zatwierdzony) lub odwrotnie;
  • Przeprowadzanie kontroli instrukcji wizualnych (w razie potrzeby);
  • Podejmowanie działań zapobiegawczych dla niezgodności produktów w firmie Lumen oraz siedzibie klienta;
  • Organizowanie przeróbek produktów niezgodnych we własnym zakresie – podejmowanie decyzji o złomowaniu lub zwrocie do dostawców; Zwiększanie kredytów u dostawców za wszelkie koszty poniesione z powodu zidentyfikowanych wad produktu;
  • Procesowanie formularzy gwarancyjnych oraz formularzy zwrotu produktów od klientów, zawierających dokładną analizę i weryfikację opisu problemu, identyfikację przyczyny i przygotowanie raportów NCR lub PCR w razie potrzeby;
  • Wymagana praca zespołowa z pracownikami magazynu konieczna do realizacji wspólnych celów i osiągnięcia wyników;
  • Ogólne obowiązki administracyjne zlecone przez kierownictwo

 

Wymagane umiejętności:

  • Znajomość i rozumienie procesu i systemów Kontroli Jakości;
  • Wiedza z zakresu testowania funkcjonalności / ciągłości wiązek;
  • Doświadczenie w zakresie pracy w środowisku magazynowym / fabrycznym;
  • Rozumienie standardów i wymogów dotyczących produktów (tj. interpretacja rysunków technicznych);
  • Zdolność do podejmowania trafnych decyzji w kwestiach kontroli jakości;
  • Podstawowe i średnio zaawansowane umiejętności komputerowe - Excel, Word, E-rysowanie;
  • Dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, zarówno pisemne, jak i ustne;
  • Duża dbałość o szczegóły;
  • Zdolność do wielozadaniowości i priorytezacji zadań w pracy;

Prezentacja firmy

Zakres działalności firmy Lumen obejmuje prace badawcze, projektowanie o... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Kontrola jakości, Praca Logistyka, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi