Specjalista ds. IT/ Inżynier Wsparcia Technicznego/Helpdesk
Miejsce pracy: 05-120 LegionowoZadania:
• utrzymanie infrastruktury informatycznej w ruchu (w tym infrastruktury sieciowej),
• przygotowywanie sprzętu komputerowego dla istniejących i nowych stanowisk pracy,
• wsparcie użytkowników w zakresie IT (rozwiązywania zgłoszeń oraz incydentów związanych ze sprzętem, działaniem systemu operacyjnego lub aplikacji),
• instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach użytkowników,
• nadzór nas systemem SAP,
• zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji,
• wdrażanie nowych rozwiązań sprzętowych oraz programowych.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe (kierunki informatyczne lub pokrewne),
• doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku,
• umiejętność skutecznego diagnozowania i rozpoznawania problemów dotyczących sprzętu i oprogramowania,
• znajomość zagadnień sieci LAN/WAN,
• komunikatywność i wysoka kultura osobista,
• dostępność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w siedzibie firmy,
• mile widziane uprawnienia SEP grupa 1.
Oferujemy:
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
• zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy w oparciu o umowę o pracę,
• możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.