#

Specjalista ds. inwestycji i remontów

Prokuratura Regionalna w Krakowie

Kraków, małopolskie

Prokuratura Regionalna w Krakowie
ul. Cystersów 18 31-553 Kraków

RP III WOS 1113.9.2020

Specjalista ds. inwestycji i remontów

Miejsce pracy: Kraków

Prokuratura Regionalna w Krakowie poszukuje specjalisty ds. inwestycji i remontów (umowa na zastępstwo za urzędnika Prokuratury Regionalnej w Krakowie)

Ilość etatów: 1,0 etat

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: październik 2020 roku

Wymagania obligatoryjne:

spełnienie warunków określonych w art. 2 pkt 1- 4 ustawy o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. Dz. U. 2017 poz. 246, z późn. zm.), a nadto:

  • wykształcenie wyższe inżynierskie

 

mile widziane:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy w samodzielnym prowadzeniu robót budowlanych,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • umiejętność kosztorysowania inwestycji,
  • posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.)
  • znajomość organizacji i funkcjonowania prokuratury oraz metod i techniki biurowej,
  • sprawne posługiwanie się oprogramowaniem pakietu MS Office,
  • pełna dyspozycyjność w rozumieniu zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością wykonywania obowiązków służbowych w godzinach nadliczbowych.

 

Dodatkowe pożądane cechy i umiejętności:

  • umiejętności pracy w zespole i organizowania pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres

 

Podstawowe obowiązki:

1. ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowo – Administracyjnym Prokuratury Regionalnej w Krakowie, w tym w nadzorze i kontroli jednostek podległych w zakresie remontów i inwestycji przyjętych do realizacji w rocznych planach remontowych i inwestycyjnych;

2. w zakresie inwestycji: opracowywanie i realizowanie projektów planów inwestycyjnych, udział w nadzorze technicznym nad inwestycjami oraz rozliczaniu i odbiorze inwestycji, udział w odbiorach oraz przekazywaniu do eksploatacji obiektów wykonanych w ramach inwestycji i remontów;

3. w zakresie zadań remontowo-budowlanych: udział w opracowywaniu i realizowaniu planów robót, nadzorze technicznym nad robotami oraz rozliczaniu i odbiorze robót;

4. prowadzenie nadzoru technicznego nad eksploatacją trzech obiektów (budynków) Prokuratury Regionalnej w Krakowie;

5. bieżąca koordynacja prac eksploatacyjno – remontowych, a w szczególności nadzór realizacji zleceń;

6. cykliczne wizyty w obiektach polegające na sprawdzaniu stanu technicznego obiektów i instalacji, a także przygotowywanie raportów w niniejszym zakresie;

7. koordynacja i realizacja wszystkich wymaganych prawnie przeglądów okresowych budynków i instalacji, między innymi w zakresie określonym w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;

8. udział w pracach odbiorowych oraz przygotowywanie projektów korespondencji kierowanej do instytucji państwowych, takich jak: PIP, PPIŚ, PINB, PSP, WIOŚ;

9. koordynacja i udział w odbiorach nowych obiektów pod kątem usterek projektowych i wykonawczych, udział w pracach projektowych dla obiektów przebudowywanych;

10. monitorowanie stanu technicznego obiektów należących do Prokuratury Regionalnej w Krakowie i zainstalowanych w nich urządzeń, a w przypadku stwierdzenia usterek podejmowanie działań zmierzających do przywrócenia ich funkcjonalności za pomocą sił własnych lub przy wykorzystaniu podmiotów trzecich świadczących na rzecz Prokuratury Regionalnej w Krakowie usługi z zakresu bieżącej konserwacji, serwisu, czy też gwarancji;

11. przyjmowanie zgłoszeń oraz prowadzenie ewidencji zauważonych usterek i awarii w budynkach Prokuratury Regionalnej w Krakowie;

12. podejmowanie działań zmierzających do usunięcia usterek i awarii zlokalizowanych na terenie i w budynkach będących w dyspozycji Prokuratury Regionalnej w Krakowie, zgodnie z napływającymi zgłoszeniami przekazywanymi przez poszczególne komórki organizacyjne;

13. dokonywanie oceny niezbędnych zakupów bieżących obejmujących dostawę części zamiennych, urządzeń, materiałów w celu dokonywania bieżących napraw i awarii;

14. przygotowywanie propozycji treści umów z zakresu inwestycji i remontów;

15. realizowanie zakupu towarów i usług z zakresu swoich zadań, po wcześniejszej akceptacji Dyrektora Finansowo – Administracyjnego;

16. sprawowanie kompleksowego nadzoru nad realizacją umów z zakresu serwisu, konserwacji urządzeń i instalacji występujących w obiektach Prokuratury Regionalnej w Krakowie, między innymi:

a) serwisu i konserwacji dźwigów osobowych i towarowych, platform oraz innego rodzaju urządzeń podnoszących,

b) serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń: antywłamaniowych, alarmowych i urządzeń monitorujących, w tym instalacji CCTV,

c) serwisu i konserwacji szlabanów (jeżeli występują) oraz drzwi przesuwnych,

d) serwisu i konserwacji centrali telefonicznej,

e) serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych, wod. – kan., CO,

f) serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń klimatyzacji, wentylacji, a także przygotowywanie wniosków zakupowych/zleceń lub podkładek branżowych do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie

z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie wstępnych wzorów umów we współpracy z Dyrektorem Finansowo – Administracyjnym, w wyżej określonym zakresie;

17. udział w nadzorze nad pracą pracowników obsługi;

18. wykonywanie nadzoru nad stanem technicznym narzędzi pracy, które wykorzystują rzemieślnicy pełniący powierzone im obowiązki oraz występowanie z wnioskiem o likwidacje lub zakup nowych narzędzi niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania;

19. przygotowywanie projektów wyliczeń kosztów z zakresu budowlanego, jakie Prokuratura Regionalna w Krakowie będzie zobowiązana ponieść w związku

z likwidacją powstałych szkód, które podlegają zwrotowi w ramach ubezpieczenia majątkowego;

20. przygotowywanie projektu wniosków zakupowych/zleceń lub podkładek branżowych do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie

z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie wstępnych wzorów umów we współpracy z Dyrektorem Finansowo – Administracyjnym, w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji.

21. sprawdzanie zgodności faktur z obowiązującymi umowami oraz z bieżącymi wnioskami zakupowymi/zleceniami, o których mowa wyżej, a także wstępne ich opisywanie z podaniem numeru zlecenia/wniosku lub umowy;

22. współpraca/udział w pracach Komisji Przetargowej, w zakresie przygotowania projektów – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – przedmiotu zamówienia, ustalenia szacunkowej wartości zamówienia oraz wskazania właściwego kodu z grupy (dostawy) lub kategorii (usługi) Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych zwanego potocznie klasyfikacją „CPV”;

23. terminowe sporządzanie projektu sprawozdań i analiz inwestycyjnych

i remontowych Prokuratury Regionalnej oraz zbiorczych dla obszaru regionalnego;

24. sporządzanie projektu załączników w zakresie inwestycji związanych z budżetem:

a. do wstępnego projektu budżetu na rok przyszły

b. do projektu budżetu na rok przyszły

c. do budżetu na dany rok.

 

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru);
  • cv;
  • urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i uzyskania tytułu zawodowego;
  • kopie pozwoleń i zaświadczeń potwierdzających posiadane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata, że posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych (wg załączonego wzoru),
  • oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby naboru (wg załączonego wzoru)
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dołączoną do niniejszego ogłoszenia (wg załączonego wzoru)

 

Termin składania dokumentów upływa z dniem: 2 października 2020 r.

(dla aplikacji przesyłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego)

  • wymagane dokumenty należy składać osobiście w Dzienniku Podawczym Prokuratury Regionalnej w Krakowie, ul. Cystersów 18 lub przesłać pocztą na adres:

 

Prokuratura Regionalna w Krakowie

31 – 553 Kraków

ul. Cystersów 18

  • dokumenty, które zostaną złożone do Prokuratury lub zostaną nadane u operatorów pocztowych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kontakt telefoniczny: (012) 294 – 27 – 00 w. 162 lub w.112.

 

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, z tym że w trzypiętrowym budynku Prokuratury Regionalnej w Krakowie przy ul. Cystersów 18 nie ma windy.

O rozmowie kwalifikacyjnej – kandydaci zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Prokuratury Regionalnej w Krakowie oraz w jej siedzibie na tablicy ogłoszeń.

Wzory wymaganych dokumentów znajdziesz tutaj:

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi