Firma z dużym doświadczeniem na rynku instalacji teletechnicznych poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. instalacji teletechnicznych
Zakres obowiązków obejmuje szeroki obszar odpowiedzialności związany z przygotowaniem, prowadzeniem i sprzedażą instalacji teletechnicznych, m.in.:
• współpraca przy tworzeniu koncepcji instalacji teletechnicznych
• sporządzanie kalkulacji, kosztorysów oraz ofert na podstawie projektu przetargowego, wykonawczego lub koncepcji
• konsultacje techniczne w trakcie opracowywania ofert i pozyskiwania tematów
• współpraca przy wyborze dostawców oraz negocjacjach cenowych
• zakupy materiałów oraz kontrola ich zużycia
• nadzór nad prowadzonymi pracami montażowymi
• prowadzenie rozliczeń nadzorowanych instalacji
Wymagania:
• duże zainteresowanie branżą, chęć rozwoju i nauki oraz zdobywania nowych kwalifikacji
• podstawowa znajomość systemów teletechnicznych
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu elektrycznym/elektronicznym/telekomunikacyjnym lub udokumentowane doświadczenie branżowe
• bardzo dobra znajomość oprogramowania MS OFFICE
• umiejętność organizacji pracy, kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
• co najmniej bierna znajomość jęz. angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej produktów
• dyspozycyjność
• prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
• znajomość programów kosztorysowych (NORMA) oraz AUTOCAD
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
• uprawnienia elektryczne SEP eksploatacja oraz pomiary
Chętnie zatrudnimy osoby młode o zainteresowaniach technicznych, poszukujące możliwości rozwoju – zapewniamy szkolenia produktowe.
Miejsce pracy: Łódź
Kandydatów prosimy o przesyłanie cv w odpowiedzi na ogłoszenie.
Przedsiębiorstwo Postępu Technicznego i Wdrożeń „PROMAX” Sp. z o.o. zost... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.