Poszukujemy pracownika na samodzielne stanowisko Specjalista ds. informatyki do prężnie działającego Call Center. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę informatyczną i analityczną.
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie stanowisk do pracy – podłączenie sieci oraz instalacja oprogramowania;
- Naprawa/ modernizacja jednostek komputerowych;
- Archiwizacja oraz zarzadzanie bazą danych;
- Tworzenie dziennych/tygodniowych/miesięcznych raportów i analiz;
- Tworzenie podstawowych zasad i funkcjonalności systemów w call center;
- Wdrażanie nowych rozwiązań;
- Raportowanie błędów;
- Umiejętność rozwiązywania problemów natury informatycznej oraz metaprocesów w przypadku systemów dedykowanych;
- Utrzymanie relacji biznesowych z partnerami zewnętrznymi.
Wymagane:
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel)-warunek konieczny;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputerów - software/hardware;
- Bardzo dobra znajomość sieci komputerowych – logistyka sieci, montaż, podłączenie;
- Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz Linux.
- Podstawowa wiedza o oprogramowaniu dodatkowym np.: do szyfrowania, konwersji plików, tworzenia obrazów lub wideo;
- Podstawowa wiedza o administracji zasobami/użytkownikami w domenie AD;
- Podstawowa wiedza o zarządzaniu bazami SQL.
Mile widziane:
- Język programowania np.: Java/C++;
- Obsługa stron wordpress;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy :
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz benefity,
- Przyjazne i otwarte środowisko pracy
- Karta Multisport