Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/02/2019.

Specjalista ds HR

Wrocław, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds HR
Wrocław
NR REF.: 1116111

Dla naszego klienta, jednej z największych firm wśród dostawców w branży automotive w Polsce poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalisty ds. HR.

W nowej roli staniesz się częścią zespołu HR, pracując we współpracy z HR Managerem będziesz odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne oraz blue collars. Do codziennych zadań należeć będą czynności takie jak wyszukiwanie i selekcja kandydatów, przeprowadzanie screeningu kandydatów drogą telefoniczną, rozmowy rekrutacyjne, codzienny kontakt z managerami liniowymi celem doprecyzowania ich oczekiwań co do poszukiwanych pracowników, tworzenie raportów.

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w rekrutacji, najlepiej w firmie produkcyjnej. Znajomość języka angielskiego będzie traktowana jako atut. Idealny kandydat to osoba proaktywna, kontaktowa, lubiąca pracę z ludźmi.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, opiekę medyczną, kartę multisport, atrakcyjne wynagrodzenie, praca odbywa się w międzynarodowym środowisku o ugruntowanej pozycji na rynku.

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania bądź do poufnej rozmowy na temat dalszej ścieżki kariery.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry