#

Specjalista ds. HR

L.Grant HR Consulting

Tychy, śląskie

L.Grant HR Consulting

L.GRANT HR Consulting jest agencją doradztwa personalnego specjalizującą się m.in w zaawansowanych usługach rekrutacyjnych dla polskich i międzynarodowych firm. Jednym z naszych klientów jest firma produkcyjna o międzynarodowym zasięgu działania, dostarczająca części na potrzeby przemysłu motoryzacyjnego. W związku z rozwojem zakładu firmy w Polsce oraz potrzebą zintensyfikowania działań z zakresu HR, w chwili obecnej poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko:

Specjalista ds. HR

Miejsce pracy: Tychy

Zatrudniona na tym stanowisku osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację bieżących procesów w zakresie „miękkiego” i „twardego” HR;
  • Wdrażanie wybranych instrumentów polityki personalnej, dostosowanych potrzeb firmy;
  • Wdrażanie inicjatyw wspierających umacnianie kultury organizacyjnej firmy oraz kodeksu wartości firmowych;
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na lokalnym rynku pracy;
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych;
  • Realizowanie inicjatyw ukierunkowanych na budowanie zaangażowania pracowników;
  • Wspieranie kadry menedżerskiej w zakresie zarządzania rozwojem pracowników oraz motywowania i integrowania zespołów.

Nasze główne wymagania to:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne;
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale HR w firmie produkcyjnej;
  • Doświadczenie w zakresie stosowania wybranych instrumentów polityki personalnej firmy; doświadczenie w samodzielnej realizacji zadań z tego zakresu;
  • Znajomość praktycznych rozwiązań w zakresie: procesów rekrutacyjnych, kształtowania wizerunku pracodawcy, procesów adaptacyjnych, oceny kompetencji i potencjału zawodowego, polityki szkoleniowej, ocen okresowych, systemów motywacyjnych, stosowania modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, oceny satysfakcji z pracy, kształtowania postaw i zaangażowania pracowników i komunikacji wewnętrznej;
  • Dobra znajomość prawa pracy oraz zasad prowadzenia administracji kadrowej i spraw pracowniczych;
  • Wiedza z zakresu psychologii stosunków interpersonalnych;
  • Orientacja na klienta oraz współpracę w zespole;
  • Samodzielność i inicjatywa, pro-aktywność, motywacja wewnętrzna i energia osobista;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność;
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm w działaniu.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość środowiska Windows oraz oprogramowania MS Office;

Oferujemy:

  • duże możliwości rozwoju zawodowego oraz wdrażania autorskich inicjatyw w zakresu HR;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w firmie o unikalnej kulturze organizacyjnej;
  • dużą samodzielność w działaniu.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi