Opis stanowiska pracy
Specjalista ds.HR
Poznań
NR REF.: 1114097
Twoja firma- nowe BPO w centrum Poznania, potrzebuje osoby doświadczonej w samodzielnym przeprowadzaniu rekrutacji oraz w administracji zatrudnionych pracowników.
Twoja codzienna praca będzie skupiać się w obszarze rekrutacji tj.samodzielne wyszukiwanie, kontaktowanie oraz spotykanie kandydatów (również obcojęzycznych), przekazywanie feedbacku i ofertowanie. Poza tym będziesz mieć udział w on-boardingu oraz będziesz reprezentować firmę na eventach i dbać o EB. Dodatkowo, do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie pracowników w administracji personalnej.
Od Kandydatów oczekujemymin.rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji w międzynarodowym środowisku (mile widziane doświadczenie w BPO) oraz biegłej znajomości języka angielskiego.
Wiedza z zakresu rekrutacji tymczasowych będzie atutem.
Nasz Klient oferujeprace w centrum Poznania, szanse na rozwój w międzynarodowym środowisku oraz umowę o pracę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta pracy Cię zainteresowała, kliknij aplikuj i prześlij nam swoje CV lub zadzwoń do nas.
Jeśli to nie jest oferta pracy dla Ciebie, ale jesteś zainteresowany nowymi propozycjami zawodowymi - również prześlij nam swoje CV, a my odezwiemy się aby porozmawiać o Twojej przyszłości.
Prezentacja firmy
Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.
At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles). Rozwiń
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/01/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
-
Praca HR / Kadry / Rekrutacja