#

Specjalista ds. HR (firma produkcyjna)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. HR (firma produkcyjna)

Miejsce pracy: Łódź
9-14-69579

We współpracy z naszym Klientem, międzynarodową firmą produkcyjną, poszukujemy obecnie osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Specjalista ds. HR

Lokalizacja: Łódź Widzew

Zadania:
- samodzielna realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami firmy
- koordynowanie onboardingu i offboardingu pracowników
- tworzenie i aktualizowanie opisów stanowisk
- koordynowanie ocen okresowych pracowników
- tworzenie i realizowanie budżetu szkoleniowego oraz polityki szkoleniowej, w tym prowadzenie i organizacja szkoleń dla pracowników
- udział w bieżących projektach HR-owych
- wsparcie w zakresie rozwiązań dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, relacji pracowniczych, czasu pracy i prawa pracy
- wspieranie menedżerów w kwestiach związanych m.in. z motywowaniem pracowników
- działania z obszaru Employer Branding i komunikacji wewnętrznej
- aktualizowanie i wdrażanie polityki benefitów pracowniczych
- zadania administracyjne, m.in. koordynowanie zatrudnienia pracowników tymczasowych, rozliczanie czasu pracy i oraz prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji
- przygotowywanie raportów

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci ZZL, psychologii, czy innych pokrewnych kierunków)
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1 (w mowie i piśmie)
- znajomość pakietu Office (w szczególności Excel i Outlook)
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)
- zaangażowanie, proaktywność

Korzyści:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmie
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7 a 9:00)
- wynagrodzenie na poziomie rynkowym
- pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna Medicover, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach)
- dofinasowanie do posiłków
- szkolenia i inne formy doskonalenia zawodowego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi