Jakie czekają na Ciebie wyzwania:
• Wsparcie techniczne i merytoryczne za pomocą poczty e-mail, telefonicznie, chatu oraz poprzez TeamViewer w ramach posprzedażowej obsługi Klientów w zakresie obsługi programów
• Konfiguracja oprogramowania
• Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia
• Realizacja sprzedaży produktów, informowanie o ofercie firmy
• Testowanie, analiza programów tworzonych przez firmę
• Współtworzenie nowych projektów
Czego oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego – mile widziane ekonomiczne lub techniczne
• Znajomości podstawowych zagadnień z zakresu podatku dochodowego i VAT
• Umiejętności poruszania się po systemie Windows
• Biegłej znajomości pakietu MS Office (szczególne Excel)
• Dobrej organizacji pracy, kreatywności i samodzielności w działaniu
• Odporności na stres, cierpliwości, umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem
Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mailowej i telefonicznej obsłudze klienta)
• Zainteresowanie branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii
Co mamy dla Ciebie w zamian:
• Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku (umowę o pracę)
• Wynagrodzenie zasadnicze + premia uznaniowa+ premia roczna
• Możliwość pracy hybrydowej
• Ciekawą pracę w zgranym zespole
• Szkolenie przygotowujące do stanowiska
• Benefity: Karta medyczna, Wyjazdy integracyjne, dofinansowanie do Karty Multisport
Podstawę działalności spółki stanowią programy księgowe dla firm oraz bi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.