Specjalista ds. Handlowych z językiem francuskim
Bochnia, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- koordynowanie procesu realizacji zamówień klientów
- nadzór nad rozliczaniem projektów
- codzienny kontakt z klientami firmy (telefoniczny, mailowy)
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- współpraca z działem handlowym, zakupów, produkcji, logistyki
Zgłoś się do nas, jeśli:
- biegle posługujesz się językiem francuskim w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- dobrze znasz język angielski (mile widziane)
- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży technicznej
- posiadasz doświadczenie we współpracy z klientami zagranicznymi
- jesteś osobą dobrze zorganizowaną, dokładną, samodzielną
- cechują Cię bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- jesteś gotowy/-a do podróży służbowych
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
- wynagrodzenie podstawowe plus premie
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i aplikuj teraz!