HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Gwarancji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: SDG/LE/2019
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie weryfikacji dokumentów dotyczących napraw gwarancyjnych zgodnie z zasadami walidacji gwarancji;
• Rejestracja modeli produktów gwarancyjnych i kosztów naprawy w bazie danych;
• Tworzenie raportów, analiz, statystyk związanych z obsługą napraw gwarancyjnych oraz przedstawianie wyników przełożonym;
• Wspieranie partnerów biznesowych poprzez e-mail oraz kontakt telefoniczny.
Wymagamy:
• Bardzo dobra znajomość obsługa komputera (w tym MS Office – w szczególności Excel, Power Point);
• Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2);
• Wysoka kultura osobista;
• Umiejętność pracy w grupie.
Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie Umowy Zlecenie;
• Praca w pełnym wymiarze godzin – 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie;
• Praca w międzynarodowej firmie, będącej jednym z liderów w branży elektronicznej.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.