Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. finansowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz
4-7-58106
Wynagrodzenie: 4000 - 6000 PLN

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, która poszukuje obecnie doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty ds. finansowych.

Zakres obowiązków:

- Miesięczne raporty dotyczące zapasów i marży na sprzedaży
- Kalkulacja stawki godzinowej i raportowanie efektywności produkcji
- Przegląd i kontrola księgowań rezerw zgodnie z zasadą memoriału
- Analiza kosztów transportowych przychodzących/wychodzących
- Kwartalne porównanie raportowania Local Gaap z Group Gaap
- Wsparcie w comiesięcznych czynnościach sprawozdawczych
- Analiza kosztów w układzie miesięcznym, kontrola odchyleń
- Miesięczne rozliczanie zakupów wewnątrz grupy
- Ustalanie limitów kredytowych dla klientów
- Wystawianie i autoryzacja faktur korygujących
- Opracowywanie i wspieranie automatyzacji, uproszczenia i standaryzacji w raportowaniu
- Zadania i analizy ad hoc powiązanie z charakterem stanowiska

Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie kierunkowe
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość systemu MS Office, w szczególności Excel
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Nowoczesne biuro
- Pakiet szkoleń wdrażających
- Międzynarodowe środowisko pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi