W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Fakturowania i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaObecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy Kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Administracji.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji handlowo-magazynowej w systemie Symfonia Handel – wystawianie faktur, korekt, wprowadzanie ich do systemu, rozliczanie dokumentów magazynowych;
- administrowanie zamówieniami przychodzącymi i wychodzącymi (tworzenie, dystrybucja, rejestracja);
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta – telefoniczna i mailowa, budowanie pozytywnych oraz długofalowych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
- kontrolowanie obiegu dokumentów i archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie raportów i zestawień;
- prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- współpraca z działem sprzedaży, finansów oraz z serwisem, wsparcie realizacji projektów innych działów.
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- min. roczne doświadczenie w fakturowaniu i obsłudze systemu ERP, najchętniej Symfonia;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- płynna obsługa komputera i pakietu MS Office;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu; dociekliwość, otwartość i chęć nauki.
Korzyści:
- atrakcyjne, adekwatne do posiadanych umiejętności wynagrodzenie;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwijania kompetencji;
- stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia w firmie o uznanej i ugruntowanej pozycji na rynku;
- duża swoboda w działaniu po okresie wdrożenia;
- praca w przyjaznym i otwartym zespole;
- zapewniamy wszelkie niezbędne narzędzia do pracy;
- benefity: karta Multisport, program Kafeteria MyBenefit, owocowe wtorki, wczasy pod gruszą;
- Lokalizacaj biura: Warszawa Połczyńska.