Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/09/2018.

Specjalista ds. eksportu i obsługi klienta ( j.angielski + j.rosyjski )

Zielona Góra, lubuskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

  • Telefoniczna i korespondencyjna obsługa klienta
  • Utrzymywanie relacji handlowych i bieżąca obsługa zamówień
  • Znajomość j. rosyjskiego + j. angielskiego (warunek- jeden wiodący )
  • Organizacja transportu oraz obsługa logistyczna zamówień
  • Rozpatrywanie reklamacji, monitoring płatności, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.

Oczekujemy:

  • Znajomości j. rosyjskiego + j. angielskiego (warunek- jeden wiodący )
  • Nastawienie na Klienta
  • Samodzielność, skrupulatność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • czas pracy: stałe godziny pracy od 8.00 - 16.00
  • umowa o pracę: pełny wymiar czasu pracy
  • stanowisko samodzielne
  • miejsce pracy: 100% czasu w biurze


Numer referencyjny: SEiS/ 20/07/2018/GRW/MM

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry